Do této kategorie vkládejte prosíme pouze dotazy či naopak odpovědi na dotazy již zveřejněné.
Například dotaz, zda má někdo osobní zkušenost s nějakou konkrétní firmou apod.
Než však dotaz vložíte, ověřte si prosím, zda již daná firma není zveřejněna v kategorii Seriózní poskytovatelé, Prověření poskytovatelé v sekci Doporučujeme či naopak v kategorii Black list. To zjistíte stisknutím klávesy "F3" a do zobrazeného vyhledávacího pole napište hledaný výraz.
Do záložky Chat prosíme nevkládejte nabídky či poptávky.
Byly by obratem odstraněny.
Dodržujte prosíme zařazení Vašich příspěvků do jednotlivých kategorií.
Máte zkušenost se seriózním poskytovatelem či zprostředkovatelem?
Sdělte tuto Vaši zkušenost ostatním v záložce Seriózní poskytovatelé.
Setkali jste se s podvodníkem?
Před touto firmou varujte ostatní uživatele v záložce Black list.
Poskytujete či zprostředkováváte půjčky? Vaši nabídku můžete zveřejnit v kategorii Nabídky.
Sháníte úvěr a chcete oslovit více poskytovatelů? Vložte svou poptávku do záložky Poptávky.
Nevhodně vložený příspěvek budeme nuceni odstranit.
Důrazně upozorňujeme, že pokud jakýkoli příspěvek na našich stránkách
(ve kterékoliv záložce) bude obsahovat nevhodné, vulgární či hanlivé výrazy, bude každý takový příspěvek bez předchozího upozornění odstraněn.
Přesto, že se může provozovatel těchto stránek s názorem pisatele beze zbytku ztotožnit, nemá takový druh příspěvku na našich stránkách místo.
Komentáře
Přehled komentářů
Pri precteni podminek pujcky by kazdeho potencialniho klienta mela zarazit jedna vec- a to ta nejdulezitejsi !!!
,,SKUPINA INVESTORU'' NECHTEJI OD VAS PROKAZANY PRIJEM A ANI ZADNE RUCENI !!!
V tom pripade je skupina investoru jen skupinou blaznu, protoze pujcit nekomu penize bez prokazani prijmu nebo bez ruceni je financni sebevrazda. To si muzou stoupnout na Vaclavske namesti a rozdavat penize bezdomovcum- vyjde to stejne. Podle meho nazoru PODVOD, na ktery se chytne dalsi rada duverivych lidi... Udaje o panu Konankovi by se ihned mely predat policii, ktera by ho jako potencialni klient kontaktovala a chytila ,,za tepla''.
Petr Konánek
(Jana, 16. 3. 2009 9:19)Chci Vás lidičky upozornit ,že pan PETR KONÁNEK je opravdu PODVODNÍK!!!!!Bohužel s ním mám osobní zkušenost.Poslala jsem mu ten poplatek a od té doby už se mi neozval.Tak jsem si vyhledala na netu všechny jeho inz,které podal a rozhodla jsem se,že to všude napíšu,aby mu lidi nic neplatili!!!!Musím říct,že to umí opravdu skvěle.Sám si semnou psal o tom,jak ho hrozně rozčilujou dnešní PODVODNÍCI,že kvůli nim poctivý lidi jako je on nemůžou pomáhat lidem v nouzi.Ozvalo se mi pár lidí,kteří si od něho chtěli vzít půjčku a na štěstí jsem ji to rozmluvila.Co jiného k tomu dodat???Snad to,že je to člověk,který především má problémy sám se s sebou,když se takhle chová.Přeji Všem čtenářům i pisatelům těchto stránek hodně štěstí. JANA
DOBRY DEN (KADA10
(HenrichKoucky@SEZNAM>CZ, 16. 3. 2009 8:09)DOBRY DEN CETL JSEM TED VAS PRISPEVEK NA PODVODECH O PUJCKACH ZE SE PTATE JESTLI MA NEKDO ZKUSENOST Z PANI VACLAVKOVOU Z BRNA TAK BYCH SE VAS CHTEL ZEPTAT ZE JSEM TAM BYL U NI V LEDNU U PANI VACLAVKOVE A DAL JSEM JI 10024KC ZE DOSTANU milion JEDNA SE O POJISTKU KTERA MY BUDE VYPLACENA DOPREDU A POTOM JI ZACNU ZPLACET ALE ESTE DO TEDKA JSEM NIC NEDOSTAL A STALE MY RIKA ZE ME TEPRVE BUDOU RESIT A PROVOLAVAT MELI ME VOLAT TRIKRAT ALE ESTES SE MY NEOZVALI ANI JEDNOU TAK NEVIM MYSLIM SI ZE TO JE PODVOD A MUZETE MY VY ZDELIT CO SI VY OTOM MYSLITE A KDY JSTE ZADAL VY O PUJCKU DEKUJI ZA VASI ODPOVED
Dobry den
(kada10, 16. 3. 2009 6:54)Chci se jenom zeptat jestli máte někdo zkušenosti s paní Václavkovou Z Brna .DEKUJ Ikooperace2@email.cz
Pro Davida
(Jane, 16. 3. 2009 2:02)Jsem podnikatelka a obchody jdou lépe než dokážu sama profinancovat, proto jsem začala uvažovat nad nějakým investorem či půjčkou. Tolik k důvodu, proč jsem se ocitla na těchto stránkách. Co se týká vybírání poplatků, tak je chápu ( pokrytí vynaložených nákladů), ale v žádném případě nesouhlasim s vybíráním poplatků předem a je mi jedno jestli bude pan UDIVENÝ udivený. Je docela možné, že někteří žadatelé nespolupracují, ale pokud pan UDIVENÝ podniká, zcela jistě počítá s RIZIKEM PODNIKÁNÍ!!!! Já uznávám zásadu 100% klientského servisu a to mluvím o svém oboru z toho však plyne, že pokud pan UDIVENÝ svým klientům nedůvěřuje, či k nim snad nepřistupuje jako ke klientům, pak by měl změnit obor podnikání.........Tímto zdravim pana UDIVENÝHO i ostatní jemu podobné.....Jane
Pro Jane a Luďka
(David, 16. 3. 2009 1:27)Nejhorší je, že zde brání poplatky i někdo, kdo si říká "Udivený"! Ve svém příspěvku píše, že nevybírá poplatky, ale přitom by se prý nedivil, kdyby si "investoři" brali předem poplatky i klidně 5.000 Kč! A ještě to ve svém příspěvku obhajuje jako kauci! Schválně koukněte! No co si pak o takovým "Udiveným" má člověk myslet? To je asi jako Konánek. Ten taky tvrdí že nebere žádné poplatky a přitom vlastně jasně píše, že chce předem 1000 Kč! Koukám, že takto nepracuje jen Konánek ale asi i Udivený! Škoda že se zde neumí podepsat když je tak poctivej a "nevybírá" poplatky! Na takový by si měli policajti pořádně došlápnout! Ze srdce jim to přeju!
Pro Luďka
(Jane, 16. 3. 2009 1:11)To souhlasím. Pro lidi co na to mají žaludek je to super byznys...... :(
pro Jane
(Ludek, 16. 3. 2009 1:05)Já se jen divím,že takový lidi ještě něco nabízí,maji kupu učtu,emailu a jen vybírají a vybírají.Kdybych měl na toto žaludek,tak to dělám taky,jenže být to v mé moci,tak lidem pomáhám a né je jen obírat o to poslední co mají.
Petr Konánek
(Jane, 16. 3. 2009 1:01)Pan Konánek si ke své přeslazenosti při podávání pomocné ruky lidem v tísni především hodně protiřečí. Z jedné strany nechce poplatek předem a prý ušetříte za notáře, z druhé strany chce zaplatit 1000,- Kč předem na cestovné a notáře no a vlastně to ani poplatek za vynaložené náklady není, protože těch 1000,- Kč zase vrátí :)) Přeji všem lidem v tísni mnoho úspěchů při řešení krizových situací a žádné vykuky ani filuty......... Jane
Pro Jane
(Ludek, 16. 3. 2009 0:59)Mně přišlo uplně to stejné,akorat z emailu MichalSpindler@seznam.cz,uplne stejné podmínky i polatek,akorat na jiné číslo učtu.Tak teď co si o tom myslet??
Konánek
(Radek, 16. 3. 2009 0:28)ten pán tam toho napsal tolik , že se v tom asi sám topí a ani neví co to tam napsal za blábol . blbne akorát lidem hlavu , a tu už těch soukromých investorů s nabídkou nebes , luk a hor je dost.můžou tady mít svoji hitparádu za podvody .
Pro Davida
(Jane, 16. 3. 2009 0:20)
Děkuji za reakci. Jsem stejného názoru, naštěstí bez osobní zkušenosti :)
Jane
Pro Jane
(David, 16. 3. 2009 0:11)A co je asi těch 1000 Kč když ne poplatek předem? Opět jasný podvod. Jen dobře podaný!
Petr Konánek
(Jane, 15. 3. 2009 23:57)
Dobrý den. Prosím o info zda má někdo zkušenost s panem Petrem Konánkem od kterého došel tento email....... Předem děkuji Jane
Jsme skupina soukromých investorů, kteří by rádi pomohly lidem, kteří jsou ve finanční tísni.
Půjčujeme finanční částky od 10.000 - 250.000 Kč.
Částky jsou půjčovány na směnku, která je notářsky potvrzená. Notáře máme vlastního kterému za ověření podpisu a potvrzení směnky platit nemusíte!
Splácet můžete od 12 do 72 měsíců. Vše se sjednává po domluvě s Vámi jako klientem až na místě k předání financí v hotovosti. Přijedeme po celé ČR
Neprověřujeme registry dlužníků A nepotřebujeme ani potvrzení o příjmu.
Zajímá nás pouze jak klient je schopen splácet půjčku. Stačí nám kopie např. inkasa nebo platby za telefon atd.....a tím zjistíme zda jste schopni a ochotni splácet.
K vyřízení půjčky je potřeba OP,druhý doklad totožnosti/pas,ŘP,R.L./ a již výše zmiňovaná kopie pravidelných plateb ve Vaší domácnosti (pokud možno).
Tyto doklady naskenujte a do mailu připište o jakou částku by jste měli zájem, místo bydliště a pošlete na emailovou adresu Petr.konanek@seznam.cz my Vám zhotovíme smlouvy, připravíme peníze a třetí den nebo jak se Vám to bude hodit s notářem přijedeme.
Samozřejmě pokud nemáte možnost naskenovat doklady a poslat mailem. Stačí,když budete mít s sebou na schůzku kopie těchto dokladů.
V tom případě do mailu napište:
Jméno:
Příjmení:
Rodné číslo:
Číslo Občanského průkazu:
Číslo druhého průkazu:
Trvalé Bydliště:
Výše částky, kterou by jste si chtěli půjčit:
A kontaktní adresa kde se zdržujete(pokud je odlišná od trvalého bydliště)
Tyto údaje budou sloužit pro předpracování smlouvy o půjčce.
Poplatek za vyřízení úvěru je 10% z požadované částky a platí se až při předávání peněz.
Jelikož dovezeme peníze až k Vám do domu požaduji uhradit částku
1000,-Kč na pokrytí nákladů na cestu,práce notáře,na č. učtu 2704419001/5500
která bude po třech měsících bezproblémového splácení vrácena!!! . Jako var.symbol uveďte Vaše rodné číslo. Jakmile mi napíšete, že jste poslaly částku a částka přijde na účet okamžitě si domluvíme schůzku pro podepsání smluv a předání hotovosti.
Věřte opravdu to není podvod, který využívá lidi ve špatné finanční
situaci.Nevybíráme již žádné jiné poplatky.
Pokud máte pořád zájem vyplňte nebo pošlete vaše doklady a za tři dny můžete mít peníze na ruku.
RE: admin
(Provozovatel stránek, 15. 3. 2009 23:33)
2/2
Pro Udiveného :
Ke způsobu prověřování jednotlivých firem či fyzických osob podnikatelů - mohu napsat pouze toto:
Máme určité mechanismy, pomocí kterých tato důkladná prověření provádíme, navíc jsou uvedeny v záhlaví záložky "Nabídky". Myslím, že nepřiměřeně zasahujete do práv, které si vyhrazuje provozovatel těchto stránek tím, že chcete znát odpovědi na záležitosti, které se Vás přímo nedotýkají. Pro srovnání uvedu, že i bankovní ústavy a nebankovní poskytovatelé nejsou v žádném případě povinny Vám sdělovat důvod pro který byla žádost o úvěr zamítnuta, natož přesné postupy prověřování jednotlivých žadatelů. Stejným způsobem nejsme my povinni sdělovat Vám naše vnitřní kritéria a interní postupy prověřování.
Prosím nejen Vás, ale i všechny ostatní, kteří si tuto odpověď Udivenému přečtou, aby se více zaměřili na obsah již zde uvedených příspěvků, kde zpravidla najdou i spoustu rad, než by sami donekonečna psali svoje dotazy "mám nebo nemám tu kterou firmu navštívit a zaplatit jim požadovaný poplatek" apod.
K Vaší poznámce o možnosti vložení poškozujícího příspěvku od klienta, který byl ve skutečnosti úvěrem uspokojen, jen se vyhýbá zaplacení provize, je slučování několika problémů. Úhradu provize si předpokládám každý zprostředkovatel s klientem ošetří a je na něm, jakým způsobem její úhradu poté vymáhá. Samozřejmě nelze vyloučit, že klient, který je v konečném důsledku kontaktován např. vymahačskou firmou či rozhodcem, nemůže v touze pomstít se, nejen na naše stránky takový poškozující příspěvek vložit. Nicméně vzhledem k tomu, co uvádím výše, není na příspěvky tohoto druhu při prověřování brán zřetel.
K poslední poznámce týkající se sankce ze strany společnosti Dubai Investment za nedodržení sjednané doby platnosti pojistné smlouvy:
Předjímáte co by kdyby, ač jsem ve svém příspěvku nic takového neuváděl. Konstatoval jsem pouze to, že nelze uplatňovat sankci jako takovou, pokud jsem v postavení třetí osoby, tzn. zprostředkovatele. S prominutím je mi úplně jedno, zda poškození podají žalobu, či odvolání, či si nepřebírají poštu. O to v předchozím příspěvku nešlo a ani nemůžeme samozřejmě nést odpovědnost za to, jak se který klient zachová či jak s danou situací naloží. Šlo pouze a jen o fakt, že smluvní vztah vzniká vždy a pouze jen mezi dvěma subjekty (s vyjímkou manželů).
admin
RE: admin
(Provozovatel stránek, 15. 3. 2009 23:33)
1/2
Pro Udiveného :
Začnu popořádku. Tyto stránky byly vytvořeny pro nemalé procento klientů, kteří se v minulosti či v současné době pokoušeli či pokoušejí získat jakoukoli formu půjčky z nebankovních zdrojů. Logicky tedy specielně v záložce "Chat" je vytvořen dostatečný prostor pro zkušenosti, postřehy či varování návštěvníků našich stránek, kteří se stali obětí nekalých praktik některých "rádoby" poskytovatelů. Pokud jste ale alespoň trochu inteligentní, pak Vám musí být jasné, že tyto příspěvky nejsou týmem našich pracovníků nijak prověřovány. V případě, že se však ocitne jakákoliv nabídka zprostředkování půjček v záložce "Nabídky", ať už od podnikatelů či firem, beze zbytku právě tyto příspěvky prověřujeme. Zkusím Vám tedy popsat rozdíl, mezi tím, když některý návštěvník napíše svůj postřeh, pocit, či vlastní zkušenost se sháněním půjčky, jednání oslovených firem a vymáhání skrytých poplatků. Pokud jakékoliv příspěvky nejsou pravdivé (podotýkám v záložce Chat), není a nebude nikdy žádný z těchto příspěvků námi prověřován. A proč taky? Jsou to názory přispěvatelů, nikoli provozovatele těchto stránek.
Naopak v případě, že se kdekoli na stránkách objeví příspěvek signalizující snahu pisatele poškodit jakýmkoli způsobem např. firmy či zprostředkovatele, které jsme v minulosti již pečlivě prověřovali (tyto uvádíme výlučně v záložce "Nabídky"), pak je každý takový příspěvek odstraněn. Právě proto, že tento příspěvek může vložit např. klient nesplňující podmínky zprostředkovatele (např. má záznam v obou registrech apod.) a tak se snaží poškodit jinak solidní firmu jenom proto, že právě jemu nebyl úvěr úspěšně vyřízen. Že podobným způsobem může pracovat i konkurence a uvádět záměrně lživé či nepravdivé informace o svých "soupeřích" v oboru, se zde doufám rozepisovat nemusím.
Tímto jsem nepřímo odpověděl na souhlasný příspěvek pana Mirka ze dne 15.3.09 (11:34), který v mnoha bodech s Vámi souhlasí, dokonce rozvádí možnost, jakým způsobem se podle jeho názoru, zde dá celkem snadno poškodit jakoukoliv námi prověřenou firmu. Doporučuji Vám si příspěvek pana Mirka přečíst a pro informaci Vám napíši, že uváděný způsob tak, jak ho popisuje pan Mirek, není v žádném případě možný, protože právě toto je hlavní a nejdůležitější práce provozovatele těchto stránek.
Dovolte mi však poznámku:
Pokud se já jako admin budu opakovaně zabývat buď radami, jakým způsobem vyhledávat jednotlivá slova v textu, či vysvětlovat do omrzení způsob naší práce, pak budeme nuceni napříště na podobné neustále se opakující dotazy nereagovat. Mám za to, že zde vkládají příspěvky dospělí lidé a nikoliv parta školáků, tudíž předpokládám vlastní schopnost umět si poradit.
Pokračování výše...
pujcka
(Tomas, 15. 3. 2009 22:06)Preji hezky den.Mel jsem zajimavou nabidku.Na mob mi prisla sms,ze mi nekdo poskytne uver.Volal jsem na cislo a pan mi rekl,ze to zadna firma neni,ale soukromy investor.Jen pozadoval odeslat 1.splatku na ucet a az pak ke me vyjede domu a priveze penize,treba hned na druhy den.Jen me zarazi,ze na 200 000 je splatka 5000 na 48 mesicu.se mi to zda nejak malo na preplaceni co si o tom myslite.Pan me nahlasil jmeno,bydliste,telefon a rodne cislo,ale co s tim kdyz odeslu na ucet splatku a on mi zadne penize nepriveze
máte zkušenost?
(Honza, 15. 3. 2009 21:36)Chtěl bych se Vás tu zeptat zda máte zkušenost s http://www.hypoteka-na-miru.cz/, u které je psaná Zdena Papoušková, děkuji za odpověď.
MichalSpindler@seznam.cz
(Ludek, 15. 3. 2009 21:35)Dobry den,znáte někdo tohoto člověka MichalSpindler@seznam.cz??Nabízi půjčku na směnku s rychlym vyřízením,bez schvalování,chce poplatek 1000kč dopředu na naklady dovozu peněz.Dekuji
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68
Konanek
(Mirek, Usti nad Labem, 16. 3. 2009 10:41)