Do této kategorie vkládejte prosíme pouze dotazy či naopak odpovědi na dotazy již zveřejněné.
Například dotaz, zda má někdo osobní zkušenost s nějakou konkrétní firmou apod.
Než však dotaz vložíte, ověřte si prosím, zda již daná firma není zveřejněna v kategorii Seriózní poskytovatelé, Prověření poskytovatelé v sekci Doporučujeme či naopak v kategorii Black list. To zjistíte stisknutím klávesy "F3" a do zobrazeného vyhledávacího pole napište hledaný výraz.
Do záložky Chat prosíme nevkládejte nabídky či poptávky.
Byly by obratem odstraněny.
Dodržujte prosíme zařazení Vašich příspěvků do jednotlivých kategorií.
Máte zkušenost se seriózním poskytovatelem či zprostředkovatelem?
Sdělte tuto Vaši zkušenost ostatním v záložce Seriózní poskytovatelé.
Setkali jste se s podvodníkem?
Před touto firmou varujte ostatní uživatele v záložce Black list.
Poskytujete či zprostředkováváte půjčky? Vaši nabídku můžete zveřejnit v kategorii Nabídky.
Sháníte úvěr a chcete oslovit více poskytovatelů? Vložte svou poptávku do záložky Poptávky.
Nevhodně vložený příspěvek budeme nuceni odstranit.
Důrazně upozorňujeme, že pokud jakýkoli příspěvek na našich stránkách
(ve kterékoliv záložce) bude obsahovat nevhodné, vulgární či hanlivé výrazy, bude každý takový příspěvek bez předchozího upozornění odstraněn.
Přesto, že se může provozovatel těchto stránek s názorem pisatele beze zbytku ztotožnit, nemá takový druh příspěvku na našich stránkách místo.
Komentáře
Přehled komentářů
muzete mi poslat kontakt na toho kdo vam pujcku vyridil i s mensim poplatek,diky moc.muj email zichosch@seznam.cz.zatim jsem narazil na same podvodniky typu dubai atd.
rada
(Zdena, 21. 3. 2009 18:47)
Děkuji to je šikovná rada, ale smlouvu si vytváříte sami? nebo musí projít přes právníky. někdy je to práce opravdu prodělečná,už jsem
uvažovala i na vratné záloze, ale to zas je takový strašák na lidi.
můžete mi poslat " vzorek " ?
na levz@seznam.cz moc děkuji za ochotu
Pro Zdenu
(Lojza, 21. 3. 2009 18:22)Pani Zdeno my jsme meli problem klienta s obejitim asi takto vyreseny.Klient s nami podepsal zadost o uver,i zprostredkovatelskou smlouvu kde se specifikovala blizsi data o klientovi.Klient s v teto smlouve zavazal k soucinnosti a v pripade schvaleni uveru instituci, ze si uver vezme.Kdyz mi klient nedodal potrebne podklady dejme tomu do 14dnu mne,pripadne uver odmitl jsem mel od investora vzdy pisemne potvrzeno, zda klient uver dostal ci nikoliv.Pokud uver klient nakonec nechtel at uz z jakehokoliv duvodu byl pisemne vyzvan aby nam zaplatil naklady za vyrizeni uveru+cast usle provize z tohoto zakaznika(vse specifikovana v zpr.smlouve) pokud vse klient zaplatil,vse bylo ok.Pokud nezaplatil sla klientovi upominka ze porusil smlouvu a termin do kdy ma zaplatit.Kdyz nezaplatil ani to,tak automaticky zaloba na klienta, kde klienta vysla takova sranda na pekny peniz.Potom se klienti hrozne divili jak je mozne, ze maji exekuci na plate a misto provize 10 000,-kc maji exekuci treba na 70 000,-kc.Upozornuji, ze jsem zadne penize nevybiral predem.
pro Mirka z Ústí
(Zdena, 21. 3. 2009 16:46)
Mirku, moc hezky jste to napsal, tady se haní firmy,ale klienti by se také měli zamyslet nad sebou. opravdu nejde všechny kdo vybírají poplatek strčit do jednoho pytle.pomoc je někdy dražší.
Já mám třeba jinou osobní zkušenost, že hledám pro klienty nějakou variantu jak je zbavit dluhů a jak jim pomoci,ale musím obejít několik institucí, což zabere spoustu času,když se konečně dostanu k řešení, tak mě obejdou a samozřejmě si vyberou firmu podvodnou.kdybych uměla najít řešení rychlostí blesku udělám to, ale každý má svůj specifický problém a samozřejmě je v registrech.pomoci takovým je honička, která není zadarmo a pak vidím ten vděk, že si najdou podle nich lepší firmu. No nevím zda ACM, či mayerson a jim podobní je ta správná volba.Ale jak se říká komu není rady tomu ani pomoci.
pro Martina
(Alča, 21. 3. 2009 16:22)Je to podvod,jsem v kontaktu s človíčkem,kterému řekla že nemůže přijet,že je mimo republiku,přitom se mnou si paní Kolčavová domluvila schůzku na druhý den
Pro Radka, Alču, Niku
(Martin, 21. 3. 2009 15:40)Radku souhlasím s Alčou a Nikou. Kolčavová je s největší pravděpodobností jen další podvodnice. Já jsem se nachytat nenechal. Spočítej si jenom její zisk z údajné půjčky a musí ti to bejt jasný. Celou komunikaci sní mám schovanou.
jeste jedna vec
(Mirek, Usti nad Labem, 21. 3. 2009 12:43)Samozrejme nejsou vsichni klienti stejni, tak jako nejsou vsichni investori stejni. Proc odsoudit nekoho na zaklade faktu, ze vybira poplatek predem? Reci typCHCE POPLATEK PREDEM, TAK JE PODVODNIK A UVEDU TO NA INTERNETU, ABYCH LIDI VAROVAL jsou velice neeticke a podle jak z lidskeho tak i obchodniho hlediska. Co na tom, ze investor ma napr. kazdy mesic 20 spokojenych klientu, kterym pujcku poskytnul? Jeden zamindrakovany aplikant, ktereho v minulosti nekdo napalil, mu muze zkazit cely zivot!!!
Lojza - Petr
(Mirek, Usti nad Labem, 21. 3. 2009 12:35)
Souhlasim, co napsal pan Lojza.
Vsude se odsuzuji investori. Kazdy muze na internetove foru napsat, ze ten ci onen je podvodnik a nepujcuje. Vedou se cerne listiny o investorech, varuji se klienti pred podvodniky- ano, je to dobre. Ale proc neexistuje zadny seznam klientu, kteri VE SVOJICH ZADOSTECH LZOU, ZAMLCUJI DULEZITE INFORMACE, POSILAJI FALESNE POTVRZENI O PRIJMECH, FALSUJI SVOJE OSOBNI DOKLADY, PORUSUJI KONFIRMACI O TOM, ZE VSECHNY UDAJE A INFORMACE VE SMLOUVACH JSOU DLE PRAVDY A PLATNE K DATU PODPISU SMLOUVY !!! DAVAJI SI ZADOSTI NA VSECHNY NABIDKY NA PUJCKU, KTERE NAJDOU A CEKAJI, AZ JIM SPADNE DO KLINA CO NEJVICE PENEZ. Samozrejme uz pocatecni umysl techto klientu je radne nesplacet, jde jim o to, aby ziskali pujcku a o budoucnost se nestaraji. Podepisuji smlouvy s ROCNIM navysenim 30% na 20 let (!!!), nestaraji se o splatky a budoucnost. NEJDULEZITEJSI JE CISLO, KTERE JE V KOLONCE O UVEROVEM RAMCI. Spolehaji na to, ze soukromy investor nema zadny nastroj k vymozeni dluzne sumy. Exekutor nic nevezme cloveku, ktery nic nema a pracuje za minimum nebo za nic- potvrzeni o vysi prijmu je falesne... CO NA TOM, ZE SE KLIENT TIM, ZE NEZAPLATI ANI PRVNI SPLATKU, DOPUSTIL UVEROVEHO PODVODU DLE PRISLUSNEHO ZAKONA SBIRKY???
V zadnem pripade nehazim vsechny do jednoho pytle, ale TAKTO to je ! To je realita. Neodsuzuji lidi v registrech- sam jsem v nich. A je to moje vina. ALE NESNASIM RECI O TOM, JAK SE TAM NEKDO DOSTAL NE VLASTNI VINOU !!! Paneboze, kazdy si za to muze sam, ze se dostal do registru a to tim, ZE PORUSIL SMLUVNI PODMINKY A NESPLNIL SVOJE ZAVAZKY. Co na tom, ze jste se opozdili se splatkami- je to poruseni podminek. Jak by se Vam libilo, kdyby Vam zamestnavatel neposlal mesicni vyplatu s tim, ze to zaplati za 14 dni???
Zaverem si staci precist nabidky na internetu pro klienty typu ZAJISTIM POTVRZENI O PRIJMU S RAZITKEM A TELEFONNIM KONTAKTEM, PUJCIM SVOJI NEMOVITOST K RUCENI NA PUJCKU, POTVRDIM VAS ZAMESTNANECKY STATUS, neni toto podvod??? A Vy, klienti, to VYUZIVATE!!!
A s vetou ZLODEJ KRICI CHYTTE ZLODEJE sohlasim naprosto. Jakmile klient uvede nepravdy a neni mu vyhoveno, zacne brecet, urazet a obvinovat... skoda mluvit, je to k placi.
pro Petra
(Lojza, 21. 3. 2009 12:33)To co pisete je pravda ohledne falesneho potvrzeni atd to je vse v poradku,zakon na to opravdu pamatuje.Ale realita je naprosto jina.Vetsina vysetrovatelu se timto nesvarem nechce zabyvat,maji slozitejsi pripady,hodne prace a vystupy od vysetrovatelu jsou vetsinou odlozeno,neni prokazan umysl apod.A dluznik se vam smeje do obliceje,takova je realita.Znamej mi tvrdil ze v Rusku se zadne smlouvy o uveru v nebankovni sfere(soukrome osoby) nepodepisuji a klienti plati,respektive se snazi platit v co nejvetsi mire.Kdyz neplatite prijedou Volodove s palici k vam do bytu a domluvi vam.-)V arabskem svete zase nekde sekaji ruce kdyz podvadite pri uverech.-)
odpověď pro uživatele Lojza
(Petr, 21. 3. 2009 12:17)
reaguji na váš komentář takto: není pochyb, že někteří žadatelé směují svoji žádos o úvěr v některých případech s jasným zájmem neplnit svoje závazzky. Ovšem je nutno brát v potaz, že na takové jednání zákon pamatuje. Co se týče problematiky vystavení neplatného potvrzení (což se mnohdy stává) zákon vymezuje trest až ve výši 2 roky odnětí svobody dle § 129 tr. zák., pro výstavce takového potvrzení, v souběhu s protiprávním jednáním toho, kdo takové potvrzení využije (zejména aby získal vlastní prospěch). Co se týče podání nepravdivých informací, může se jednat o tr. čin podvodu, nebo pokusu či přípravu o tento tr. čin § 250 tr. zák. kde zákon podle výše způsobené škody vymezuje poměrně významné tresty. Zákon též pamatuje na ty, kteří uzavřou smlouvu s věřitelem, kde se zavazují plnit finanční závazky (tedy splácet) a přesto věděli, že jsou již předluženi a nebudou pravděpodobně schopni závazku dostát... Samotné uvedení onformace do formuláře věřitele nemusí být považováno za tr. čin. neboť se jedná o subjektivní prohlášení žadatele, který uvedl pouze skutečnosti, které dle svého uvážení považoval za nutné. A nebo je chtěl sdělit. K něm se váže jeho prohlášení o pravdivosti.
Jistě chápu i Váš postoj, nicméně je nutné řídit se zákonem, neboť jen tak může být zajištěn zákonný dohled. Toto samozřejmě platí pro obě strany. (věřitel/dlužník/zástavce/ručitel) Pakliže nškterá ze stran nedbá zákona, je pravděpodobné, že bude dle zákona potrestána, pakliže ho poruší. Až potom je třeba hodnotit celou věc, přesně tak, jak stanoví zákon! Vaše návrhy na změnu zákona jsou nerelevantní, neboť zákon v těchto oblastech již práva a povinnosti vymezuje. Tedy platí zásada: co není zákonem zakázáno, je povoleno. (toliko opakovaná věta v soudních síňích) Mějte hezký den.
pro Petra
(Lojza, 21. 3. 2009 11:27)Nedelam si iluze ze firmy,Myerson,CFU,CFP chteji lidem pomoci spise naopak.Dle meho nazoru podnikaji opravdu na hrane zakona,mne se jejich podnikani take nelibi.Ale je treba merit stejnym metrem.Drtiva vetsina klientu si pujcuje opakovane a nesplaci sve zavazky a jsou takovy klienti ktery vam na ferovku rovnou reknou, ze ani platit nehodlaji a primo se vas zeptaji,jak lze obejit splaceni uveru apod.Melo by byt trestne mas 3 pujcky z toho dejme tomu 2dlouhodobe nesplacis,pujcis si 4pujcku take neplatis,automaticky 5let natvrdo.Do formulare investora klient uvede, ze splaci 3000 mesicne, pravda je ze splaci 8000,-kc automaticky 5let natvrdo.Tak jak to funguje ve vyspelem svete.Razem by se zlepsila platebni moralka klientu.Na tyto notoricke neplatice se podava trestni pro podezreni z uveroveho podvodu,zaver vysetrovatele odlozeno,umysl se neprokazal a klient si dal pujcuje jako na bezicim pasu.takoych klientu znam mraky.Dluznici se vysmivaji veritelum a do obliceje.Tak se nedivte ze loserum,ktery nemaji zadny majetek nikdo nechce bez zastavy pujcit ani korunu.To by fin.instituce mohla hodit penize rovnou do kanalu vysledek by byl stejny a jeste by usetril cas s klientem a naklady-).To se tyka meho ironickeho prispevku zlodej krici chytte zlodeje za tim si stojim.Lidi na tomto foru kazdeho obvinuji ze ten a tamten je podvodnik, treba opravdu je treba neni, ale ten ktery si pujcil od banky a nesplacel je take podvodnik nebo neni?Mel klient v uverove smlouve kdyz bude nemocny, tak nemusi hradit pravidlene splatky, nemel.Tak podvedl banky.Banka klientovi da splatkovy kalendar, kde se klient upsal hradit pravidelne splatky a tento spl.kalendar nedodrzel.Vsichni tady narikate a kopete kolem sebe,ale drtiva vetsina klientu by mela zacit u sebe a rici udelal jsem chybu nesplacel jsem a ted musim nest nasledky.Solidni spolecnosti me nechteji a dlouho chtit nebudou proto mam smulu a NIKDO solidni mi levne penize nepujci.Mozna by neskodilo tak jak se pranyruji tyto nesolidni spolecnosti na netu,me to vubec nevadi,pranyrovat notoricke neplatice treba na justici,aby kazda spolecnost i ktera neni clenem zadneho registru a pujcuje penize si mohla tyto lidi overit jejich platebni moralku.Respektive obdoba registru akorat data klientu zverejnit.Nastavit samozrejme rozumna pravidla,aby nebyl pranyrovany klient na netu,ktery dluzi par korun.
pro Jitku
(Lojza, 21. 3. 2009 11:02)To co pisete s 3 splatkami opozdenymi o 3 dny neni pravda.Pokud jste meli o 3 opozdene splatky treba v KB a zadala jste si v KB tak se vam opravdu mohlo stat, ze vam uver KB zamitla.Kazdopadne pokud byste si zadala u CS ci jine banky nez KB uver byste normalne dostala,pokud byste splnila kriteria te dane banky,tedy prosla scoringem,mate dobrou bonitu.Po trech dnech vas zadna banka neda do bankovniho registru,takze prosim nelzete.Problem pravdepodobne bude, ze zpozdeni bylo delsi nez vami uvadene 3 dny-).Jinak pokud chcete naskenujte mi vypisy z registru a ja vam bankovni hypoteku zaridim bez jakykoliv platby predem a po dolozeni vsech dalsich potrebnych podkladu,pokud je pravda to co rikate,berete?
odpověď pro uživatele Lojza 2/2
(Petr, 21. 3. 2009 10:05)
Ad3: „Bezte poradne makat a nepujcujte si“, „Kvuli takovym jako jste vy se zdrazuji uvery…“ zde jasně patrná Vaše nízká schopnost posuzovat v souběhu všechny faktory v dané problematice (sociální nevyzrálost, mělká emotivita). V nespočtu případů, občan, který žádá u půjčku u nebankovního sektoru (zřejmě proto že v bankovním sektoru má záznam o nesplácení, či prodlení nebo by bylo problematické, aby splnil náročnější požadavky banky a jejího scoringu) svůj závazek zcela a bezezbytku splnil a vše řádně doplatil. Podotýkám že u nebankovních nabídek v některých případech mohou být požadavky scoringu (ověřování bonity klienta, tedy jeho schopnosti splácet a celkové bankovní historie) nastaveny v mírnějších kritériích, než-li v bance, tedy pokud klient vyhodnocením projde, může mu takový subjekt umožnit finanční půjčku. Toto rozhodnutí ale vždy provede věřitel, který se musí sám vypořádat s rizikem, že jeho klient může být v průběhu plnění svého závazku v situaci, kdy nebude schopen svoje závazky plnit. Tyto subjekty to většinou řeší tak, že zdraží svoje služby, mají vyšší náklady než v bance, vyžadují pojištění proti schopnosti splácet nebo zástavu. A samozřejmě že spoléhají na zákon a stát, když v případě že by občan porušil závazky ve smlouvě kterou podepsal, zakročí moc výkonná. Žijeme v právním státě, naše zákony mají demokratický základ a soužití v naší společnosti je chráněno zákonem. Pokud na zákon spoléhají subjekty nabízející a umožňující získání půjčky, není divu, že na tentýž zákon spoléhají i občané, kteří těchto služeb využijí. Vážený, uživateli, to není tupost ale důvěra v zákon! Tu nelze žádnému odepřít!
Závěrem podotýkám, že skutečně je mnoho osob, které řádně pracují, plní své závazky ale vlivem dnešní zhoršené ekonomické úrovně ztratili zaměstnání, mají nové zaměstnání nebo i z jiných důvodů se octli v nepříznivé životní či sociální situaci. Na žadatele, kteří žádají o úvěr s vědomím toho, že je lze za určitých okolností posuzovat jako „problematické klienty“ nelze nahlížet jako na potenciální neplatiče nebo podvodníky. Takový občan musí ale dbát, aby se nestal obětí podvodu nebo manipulace, aby někdo nezneužil jeho finanční tísně, snížené schopnosti vyhodnotit rizika a případné následky, pakliže by se stal obětí trestného činu. Subjekty, které s těmito občany jednají, pak musí dbát, aby jejich obchodní zástupci dbaly zákona a neporušili jej ve snaze získat „za každou cenu“ nového klienta a taktéž musí mít řádně právně podložené smlouvy, které nejsou v rozporu s legislativou a zákony naší země. Sám se zabývám causou Cashpro (viz komentáře), když jsem v kontaktu s osobami, jež se cítí být podvedeny a na druhé straně s kriminalisty a právníky, kteří věc posuzují. Na základě dosud zjištěných informací nepochybuji, že i v této cause bude rozhodnuto spravedlivě a byť se zřejmě jedná o procesně delší záležitost, zákon zde zakročí spravedlivě.
Celkově shrnuji taktéž emotivně zabarvenou větou: „Nikdo nemůžeme vědět, jaká bude naše vlastní situace v následujících dnech, neodhlížejme od starostí druhých, poučme se z chyb, vyvarujme se jich. Pakliže se dostaneme do tísně, ještě víc dbejme ostražitosti a pozornosti, neboť není vyloučeno, že naší situace jiný zneužije.“
odpověď pro uživatele Lojza 1/2
(Petr, 21. 3. 2009 10:03)
komentář k příspěvku od užiatele Lojza, voženo 20. 03. 2009 22:03
Vážený uživateli,
tato vaše filipika, za kterou je patrné Vaše rozhořčení ze snahy ostatních opatřit si finanční hotovost je spíše směšná. Svým vyjádřením poukazujete pouze na vlastní nevyzrálost a sociální "nedospělost". Mám za to, že nikomu nepřísluší posuzovat sociální úroveň druhého, zvlášť rozhodně nelze toto shrnout několika emotivně zabarvenými větami.
ad1: "zloděj křičí chytťe zloděje" – nejsem toho názoru, že ten, kdo chce získat finanční půjčku jiným způsobem než od banky, musí být hned zloděj, nevidím nic podezřelého na tom, když občan vyhledá nabídku nebankovního sektoru, ať už jsou jeho důvody jakékoli. Zřejmě je zcela mylné domnívat se, že občan, který vyhledá "nebankovní" poskytovatele musí být ihned "zloděj" a že tak jedná v úmyslu nesplácet, nebo neplnit svoje závazky. Což vyplývá ze statistik - z těch nelze než konstatovat že nebankovní sektor je využíván problémovými klienty, ovšem i ti plní svoje závazky řádně.
ad2: „tupost některých lidí je zarážející“ pakliže bych hodnotil hloubku Vaší úvahy, která se jeví spíše jako projev nevyzrálého, emočně nestabilního jedince bez znaků jakékoli empatie, zřejmě bych také nehovořil v superlativech. Ve Vašem projevu chybí jakákoli hlubší úvaha… o „tuposti“ hovoříte v souvislosti s nabídkami firem, které tedy prohlašují, že půjčují i klientům, které by banka vzhledem ke kritériím syringu pravděpodobně odmítla. Nevidím žádný znak „tuposti“ v tom, když občan využije nějaké nabídky... ovšem jistě, měl by být opatrný a pečlivě zvážit důsledky, které mohou vyplývat z daného stavu věci, zvláště potom řádně si přečíst smlouvu a věnovat trpělivost a čas ověření subjektu, jež takovou nabídku inzeruje. Každý se ale může zmýlit jak v úsudku, tak ve vyhodnocení informací, jež mu jsou sděleny, nebo jež má k dispozici. Člověk je omylný, zvlášť člověk v nouzi nebo tísni. Podvod a uzavírání jednostranně výhodných nabídek může být trestné, podvádět se nemá! Pakliže tuto zásadu nadřadíme nad ostatní (subjektivní zásady hodnocení každého občana), vychází nám, že podvody a spekulativně sepsané smlouvy by neměly být. Tedy ten kdo poskytne takovou smlouvu, nebo ten kdo inzeruje vědomě nabídku spekulativního nebo podvodného charakteru měl by být potrestán dle zákona. Možno shrnout, že občan v této víře (že případný podvod nebo protiprávní jednání bude potrestáno a tomuto zamezeno) často odhlédne od objektivního stavu věci (tedy že nabídka je spekulativní nebo suspektní) a např. v nouzi nebo finanční tísni se stane obětí trestného činu.
Pro Lojzu
(Jitka, 21. 3. 2009 10:02)
Jak můžeš házet všechny do jednoho pytle?Já jsem v bance úvěr nedostala kvůli třem o tři dny opozděným splátkám dluh nemáme nikde. Vše nám banka zdělila až poté ,co jsme si koupili nemovitost a podali si žádost o úvěr 300 000 na rekonstrukci.Do té doby nám tvrdili,že není problém úvěr získat.
Podotýkám pracuji od svých osmnácti ,manžel také.Domů se oba vracíme večer práce máme dost a snažíme se.A ty tu odsuzuješ neplatiče. Není neplatič jako neplatič a tobě přeji,aby jsi se do takovéto situace nikdy nedostal!
pro pana Radka
(Mirek, Usti nad Labem, 21. 3. 2009 6:36)Jak muze mit soukromy investor tak debilni email jako pujcuji@seznam.cz???
Postřeh k příspěvku v Black listu
(márty, 20. 3. 2009 22:21)
Klapkova 56, Praha 8, s. Barták.Ano, tak milý, sympatický hlas.. S ním jsem mluvil asi před 2 měsíci, ale jakmile zmínil poplatek předem na mou otázkou, jelikož už se v tom rybníku podvodníků orientuju, tak jsem raději vycouval. Žádných 6000 Kč z mé skromné výplaty nedostal..
Fakt si dávejte pozor na inzeráty v deníku Metro. Je v něm vysoká koncentrace podvodníků. Je to už přece bijící do očí - .---- --
1. Půjčujeme pouze na OP, bez zástavy, ručení ---- prostě jenom tak,
bez potvrzení příjmů.
2. Nezaměstnaným - hlášeným na ÚP, důchodcům, maminkám
na MD, dokonce už podvádíme i studenty
3. Zadlužené ještě více zadlužíme - předlužíme
4. Poplatek předem v hotovosti, nebo na uvedené číslo účtu
- v žádném případě provizi předem.
5. Divné e-mailové adresy, př. z černé listiny
velka.pruchodnost@seznam.cz, uspesne.pujcky, pujcuji...
To byste měl každý z těch inzerátů poznat..
. ,..., atd.
Osobní zkušenost mám s adresou Štětkova ul. Praha 4, budova Průmstavu, s pí. Butovičovou - ta zastupovala spol. EuroMakléř Holding s bezplátným skórováním, jedním a týmž úvěrovým oddělením na 5 různých inzerátů, s odlišnými výšemi splátek
:-D, hlavně dát poplatek
pro neplatice
(Lojza, 20. 3. 2009 22:03)Obcas sleduji tyto stranky a nestacim se divit.Podvodnik rve chytte podvodnika,zlodej zlodeje.Vsichni na foru brecite,neustale si stezujete jak vas vsichni obiraji o poplatky predem.Copak jste tak naivni ze si myslite, ze existuje investor, ktery pujcim loserum ktery maji holy zadek a hromadu dluhu,exekuci a zadny majetek.Co by si na vas vzal proboha?Tupost nekterych lidi je zarazejici.Bezte poradne makat a nepujcujte si.Ale prace boli,jednodussi je si pujcit a pokud mozno nesplacet v tom jste skoro vsichni odbornici,nebo se pletu?Pokud chcete pujcku bez poplatku predem zkuste banky,ale tam zase vsichni nemuzete,tak muzete zkusit splatkove spolecnosti tam asi budete mit ten samej problem,negativni zaznamy v registrech.Holt jste nezadouci zakaznici a SOLIDNI financni ustavy s vami nechteji mit nic spolecneho.Kvuli takovym jako jste vy se zdrazuji uvery,financni spolecnosti velice zprisnuji pravidla pro poskytovani uveru nebo nektere fi.insitutce svuj kram rovnou zavreli nebo brzo zavrou.
pro Radka
(Alča, 20. 3. 2009 21:50)paní Kolčavová,používá email pujcuji@seznam.cz,jen vybírá poplatky,tvrdí o sobě že je soukromá investorka a poplatek,který chce je prý na smlouvy pro jejího právníka,ale úvěr nikdy neuvidíte tak opravdu pozor
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68
Pro myšku
(Tomas, 21. 3. 2009 21:00)